mandag 14. februar 2011

Jeg har det travelt

Litt for travelt.

Denne uka har jeg gjort en innsats for at ettermiddagene mine skal bli hellige. Jeg har snakket med vennene mine, og med den frivillige organisasjonen jeg er med i. Og så har jeg sagt opp jobben min. Det gjorde jeg med så blandede følelser at det i beste fall blir en blogpost om det en annen gang. Enn at jeg frivillig sier fra meg jobben min, som jeg har vært så glad i og stolt over. Og det er ikke en gang fordi jeg flytter. Jeg syns jeg har vært så fantastisk heldig som har fått tilbud om, og kunnet utføre denne jobben -- og skal jeg ta til meg diskusjonene som går blant synshemmede i yrkesaktiv alder i Norge, har jeg visst rett. Jeg lurer på når neste gang som jeg får tilbud om en jobb, blir.

Det er omtrent det som skjer her. Neste gang. Seinere. Snart. Jeg har endelig klart å skaffe meg den fritida og roen og til dels assistansen jeg tror jeg trenger, og så vil jeg sette i gang med å dra ut i verden, finne ny utdanning, begynne i kor og dramagrupper og lære spansk og portugisisk.

Ro ned, for faen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar